пʼятницю, 7 листопада 2014 р.

ЗАМІНИ СВІТЛИНУ

Дивлячись на світлину Ірини Філіпчук в інтернеті
- Від себе


Що зі мною дієш, чарівна Ірино,
Поглядом гріховним просто наяву,
Я прошу уклінно – заміни світлину,
Бо, мабуть, до ранку я не доживу.



В погляді твоєму є щось таємниче,
Що проймає душу, місця не знайду…
Погляд твій грайливий
до кохання кличе,
Поведи бровою – я в ту мить прийду.

Ірина, Ірина, Ірина,
На відстані знову і знов
Моя інтернетна царівна,
Моя ненаглядна любов.

Ірина, Ірина, Ірина,
Мов пісня в ранковім гаю,
Твоя спокуслива світлина
Збентежує душу мою.

Погляд твій звабливий чарами лоскоче
І вишневим цвітом вабить молодим,
Кличе в світ кохання зоряної ночі…
Нас, мабуть, сховають запашні сади.

Чарівна Ірино, на мене не сердься,
Бачу, що під сонцем нам дано дружить…
Поглядом ласкавим ти проникла в серце -
Що ж, така в нас доля, може, разом жить.

Ірина, Ірина, Ірина,
Мов пісня в ранковім гаю,
Не треба міняти світлину,
Що збуджує душу мою.

01.09.14
https://www.facebook.com/gnizdo.leleche

Немає коментарів:

Дописати коментар