вівторок, 19 листопада 2013 р.

МІЙ САЙТ І БЛОГ

"Гніздо лелече" - так називається мій блог на Гуглі а також мій персональний поетичний сайт Володимира Москвича. Тут представлені три збірки поезій та пісень: «Вишнева таємниця» - 2005 р., «Лелеки повертаються додому» - 2012 р., а також підготована до друку нова поетична збірка "Іду селом" (2014 р.), в яку увійшли вірші з авторського циклу "Замальовки з Майдану", "РАШистська весна".

Значна частина мого творчого доробку — пісні, які виконують відомі українські співаки: два компакт-диски з 15 пісень «Червоні ягідки калини», і компакт-диск із 17 пісень, присвячений дружині Тамілі. 

Повністю всі твори збірок представлені на авторському сайті В.Москвича "Гніздо лелече". Нові поезії публікуються у блозі. Ще планую додати прозову книгу "Долі людські" (до історії села Семиполки) та зустрічі з цікавими людьми і свої інтерв’ю.

Творча спадщина (мій слід у житті): вірші, пісні, проза, спогади, інтерв’ю -
пора підводити підсумки... Тому закликаю: долучіться, друзі мої давні!
Прошу відгукнутися всіх з ким зустрічався на життєвому шляху, надсилайте спогади, фотографії, пісні, відео на мій e-mail: gnizdo.leleche@gmail.com.

Немає коментарів:

Дописати коментар